Lucka 14 / Day 14

ny14 (1)

IMG_2122

Dags för lucka 14 i Stitchbloggers kalender och det är min tur igen att dela med mig av ett av mina mönster. Den här gången är det ett mönster till en julblomma att hänga i granen. Själv har jag har planer på att göra en girlang av många julblommor som jag kan ha i köket. Om du använder Favoritgarners garnpaket så kan du göra tre stycken blommor. Mönstret hittar du här: Julblomma

Alla tidigare luckor i vår kalender hittar du här: Stitchbloggers.com

Om du lägger ut bilder på de verk du gjort efter mitt mönster så hoppas jag att du kommer ihåg att hänvisa till min blogg och gärna tagga #frostvirka och #stitchbloggersxmas

Day 14  in the Stitchbloggers Advent calendar, and it is my turn  to share another of my patterns with you. Time for som poinsettias to put in your Christmas tree! Or do as I, make a lots of poinsettias for a garland to put in your kitchen. You find the pattern here: Poinsettia

You can find all the previous days in our calendar at Stitchbloggers.com

If you use my pattern and post pictures in social media I would be really happy if you refer to my blog and #frostvirka and #stitchbloggersxmas

xxxx Ellinor / Frostvirka

3 reaktioner till “Lucka 14 / Day 14”

Kommentera